Працюючи над проєктом " Втілення ідеї В. Сухомлинського в НУШ" класовод Максимюк С.І. із своїми вихованцями провела урок роботи з книгою " Вчитель добра і краси ", "День казки", гру- подорож " Сторінками казок Василя Сухомлинського ". Вчитель узагальнила і розширила знання дітей про життя і творчість видатного українського педагога і письменника.
В рамках проєктної діяльності учні 6-тих класів на уроках інформатики мали можливість ознайомитися з творчістю Василя Сухомлинського, пізнати чарівну силу його казок. В онлайн студії Scratch шестикласники, використовуючи лінійні алгоритми, відтворювали сюжет казки видатного педагога.

«Казка – дитинство думки. Вона робить світ дитинства яскравим і цікавим, – стверджував В. О. Сухомлинський, а ще, – …це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови». В казках, оповіданнях про довколишній світ Василя Сухомлинського дитячі серця легко та невимушено здійснюють складну мандрівку від мислення образами до мислення поняттями. Формування морально-етичних цінностей, екологічної свідомості, понять добра та зла відбувається природно, адже: «...дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу,» – наголошував Василь Олександрович. «Уроки милування», які великий педагог проводив серед природи, допомагали дітям дивуватися і помічати, помічати і відчувати, відчувати і думати, думати і творити. «Спостерігай… Відчувай… Створюй...» - саме такими словами розпочалась для третьокласників Нашого Першого презентація дитячої книги «Книга жахів лісової ватаги» від авторки Серафими Пант та ілюстраторки Наталії Рогаль.Під час презентації діти поринули у цікавий світ пригод маленького жолудя Картузика та долучилися до творчого процесу - малювали головного героя книги! Як стверджує автор (педагог Дубенського ліцею №1 Чудінович Ірина) : «Твори Василя Олександровича Сухомлинського – джерело натхнення не лише для дітей, а й для їхніх батьків і педагогів». І хто знає, де розпочав, а де продовжив свою мандрівку маленький жолудь Картуз, адже оповідання Василя Олександровича «Дуб під вікном» став невіддільною частиною презентації.
«Я тисячу разів переконувався, що, наповнюючи світ фантастичними образами, створюючи ці образи, діти відкривають не лише красу, але й істину. Без казки, без гри дитина не може жити. Без казки оточуючий світ перетворюється в красиву, але все ж намальовану на полотні картину. Вона змушує цю картину ожити». В.О. СухомлинськийБез пристрасті до книжки людині недоступні культура сучасного світу, інтелектуальне і емоційне вдосконалення. В.Сухомлинський6-Б "Моя улюблена книжка "
#тижденьчитання2023
#бутисвоїми
До національного тижня читання у 3-х класах проведено уроки читання творів В.О. Сухомлинського. Учні аналізували тексти, представляли та рекламували свої улюблені книги. Вони із захопленням читали твори за методом Едигея та вчилися критично мислити з допомогою стратегії "Ромашка Блума", пояснювали зміст прислів'їв. "Ми - нація, яка читає! Ми - непереможні!"
Працюючи над проєктом " Втілення ідеї В. Сухомлинського в НУШ" класовод Максимюк С.І. із своїми вихованцями провела урок роботи з книгою " Вчитель добра і краси ", "День казки", гру- подорож " Сторінками казок Василя Сухомлинського ". Вчитель узагальнила і розширила знання дітей про життя і творчість видатного українського педагога і письменника.
В рамках проєктної діяльності учні 6-тих класів на уроках інформатики мали можливість ознайомитися з творчістю Василя Сухомлинського, пізнати чарівну силу його казок. В онлайн студії Scratch шестикласники, використовуючи лінійні алгоритми, відтворювали сюжет казки видатного педагога.

«Казка – дитинство думки. Вона робить світ дитинства яскравим і цікавим, – стверджував В. О. Сухомлинський, а ще, – …це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови». В казках, оповіданнях про довколишній світ Василя Сухомлинського дитячі серця легко та невимушено здійснюють складну мандрівку від мислення образами до мислення поняттями. Формування морально-етичних цінностей, екологічної свідомості, понять добра та зла відбувається природно, адже: «...дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу,» – наголошував Василь Олександрович. «Уроки милування», які великий педагог проводив серед природи, допомагали дітям дивуватися і помічати, помічати і відчувати, відчувати і думати, думати і творити. «Спостерігай… Відчувай… Створюй...» - саме такими словами розпочалась для третьокласників Нашого Першого презентація дитячої книги «Книга жахів лісової ватаги» від авторки Серафими Пант та ілюстраторки Наталії Рогаль.Під час презентації діти поринули у цікавий світ пригод маленького жолудя Картузика та долучилися до творчого процесу - малювали головного героя книги! Як стверджує автор (педагог Дубенського ліцею №1 Чудінович Ірина) : «Твори Василя Олександровича Сухомлинського – джерело натхнення не лише для дітей, а й для їхніх батьків і педагогів». І хто знає, де розпочав, а де продовжив свою мандрівку маленький жолудь Картуз, адже оповідання Василя Олександровича «Дуб під вікном» став невіддільною частиною презентації.
«Я тисячу разів переконувався, що, наповнюючи світ фантастичними образами, створюючи ці образи, діти відкривають не лише красу, але й істину. Без казки, без гри дитина не може жити. Без казки оточуючий світ перетворюється в красиву, але все ж намальовану на полотні картину. Вона змушує цю картину ожити». В.О. СухомлинськийБез пристрасті до книжки людині недоступні культура сучасного світу, інтелектуальне і емоційне вдосконалення. В.Сухомлинський6-Б "Моя улюблена книжка "


#бутисвоїми
#тижденьчитання2023
Сьогодні в Україні стартував Національний тиждень читання. Учні 2-х класів долучилися до цієї акції. Вони ознайомилися із серією книг " Цікава Україна" видавництва "Крокус", вголос читали українські народні казки та твори Василя Сухомлинського.
Учні 2-х класів завітали до Дубенської міської центральної бібліотеки на пізнавальну годину " Наші домашні улюбленці". Діти ознайомилися з цікавими фактами про життя тварин, відгадували загадки та читали твори Василя Сухомлинського про домашніх улюбленців.
Працюючи над проєктом "Втілення ідей
В.Сухомлинсткого в Нову українську школу" класоводи 1-2 класів та
вихователі ГПД побували у Дубенській міській центральній бібліотеці, де мали
можливість віртуально подорожувати, ознайомилися з новими казками та пригадали
уже відомі твори видатного педагога Василя Сухомлинського, на яких виросло
не одне покоління.(08.05.2023 р.)
Сила маленьких вчинків
Втілюючи ідеї виховання В. Сухомлинського в життя, учні 5-В класу та першокласники, що відвідують групу продовженого дня, під керівництвом Лінчук Наталії Анатоліївни та Чудінович Ірини Миколаївни заклали на території ліцею №1 шкілку сіянців дуба.
Ідеї В. О. Сухомлинського в НУШ
З січня 2022 року Дубенський ліцей №1 є учасником інноваційного освітнього проєкту з теми «Методична система В.О.Сухомлинського в Новій українській школі». 15 грудня на засіданні педагогічної ради підвели підсумки першого етапу реалізації проєкту. Керівник методичної вітальні Лагнюк Т.М. презентувала досвід вчителів початкових класів з упровадження ідей В.О. Сухомлинського у практику Нової української школи. Педагоги ліцею поділились досвідом використання методичної системи педагога-новатора в сучасному освітньому просторі.
В рамках проєкту "Втілення ідей В. Сухомлинського в НУШ" учні 2-А класу працювали над твором В. Сухомлинського "Вічна тополя". Діти виконували завдання в групах, читали та аналізували
оповідання, малювали ілюстрації до даного твору (вчитель Давидюк В.В., асистент вчителя Кокорська Л.В.)(23.11.2022 р.)
Тиждень початкових класів.
Вчителі нашого ліцею продовжують працювати над проєктом "Втілення ідей В. Сухомлинського в НУШ". Гаврилюк Л.В. на уроці позакласного читання ознайомила учнів 2-А класу із твором В. Сухомлинського "Горбатенька дівчинка". Діти вчились аналізувати та оцінювати поведінку, вчинки дійових осіб. Вчитель поглибила знання дітей про загальнолюдські моральні якості людини.(23.11.2022 р.)
Вчителі початкових класів та вихователі групи продовженого дня продовжують працювати над проєктом "Втілення ідей В. Сухомлинського у Нову українську школу". Природа забезпечує необхідні умови для вивчення властивостей предмета, оскільки надає можливість сприймати його на зір, дотик, слух. У процесі проведення уроків на природі за словами Василя Сухомлинського "слово народжується в спілкуванні дитини з природою". Саме таким шляхом вчителі початкових класів намагаються навчити учнів пізнавати й розуміти життя природи.(4.10.2022 р.)
Вчителі-початківці продовжують втілювати ідеї В. Сухомлинського в Нову українську школу. Національно-патріотичне виховання у педагогічній системі Сухомлинського є усвідомлення особистістю своєї громадянської приналежності. Виховання громадянських якостей починається з родини. Завданням школи педагог вбачав у тому, щоб почуття прекрасного, краса, створені за багатовікову історію, стали надбанням кожного людського серця, перетворилася на естетичну культуру особистості. Шануємо та поважаємо традиції українського народу.(07.12.2021 р.)
Вчителі та учні початкових класів продовжують працювати над регіональним освітнім проєктом "Упровадження методичних ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі". Класовод 4-Б класу Лагнюк Т.М. ознайомила вихованців із добіркою казок і оповідань В. Сухомлинського про осінь, про красу рідного краю. А на згадку про чарівну пору року "законсервували" осінь в казкові баночки.(30.11.2021 р.)
Нова українська школа через призму ідей В. Сухомлинського
Дубенський ліцей №1 Дубенської міської ради Рівненської області – учасник регіонального інноваційного освітнього проєкту «Упровадження методичних ідей В.О. Сухомлинського в Новій українській школі», що стартував у вересні 2021 року (наказ управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 27.07.2021 року №137). У закладі створено консультаційну раду, членами якої є директор, заступники директора, керівники методичних об’єднань, практичний психолог, які будуть координувати, консультувати реалізацію проєкту в ліцеї.
Немає коментарів:
Дописати коментар